2016年12月8日 星期四

假如我聽阿邊個話...


-假如我聽某政府高官話,未來有幾多萬個樓房供應,結果我未有買樓。
-又假如我聽某某政府高官話,未來息口只有增加,會影響供樓能力,結果又冇買到樓。
-又再假如我聽阿某某某高官話,政府正密切注意情况,必要時採取措施(打壓樓價),所以仍然冇買樓。
-假如我聽李嘉誠話,買樓要量力而為,我算一算,耗盡積蓄俾首期,每月收入大半要供幾十年,加上份工唔穩陣,計唔掂數,結果都冇買到樓。
-假如我聽李兆基話,買股票好過買樓,結果股票輸足幾年,而樓價係咁升,更加買唔起樓。
-假如我聽專家話,樓價將會下調百分之幾多又幾多,我等下等下,又唔見跌到我買得起,所以繼續冇買樓。
-假如我聽新聞報導話,又有銀主盤,又有百千萬元的蝕讓,但等極都唔見有平貨執,所以重係未買樓。
-假如我聽貪官話,香港每年新樓供應都唔夠佢哋買,我瞌埋雙眼,瞓身落去,而家發左達,可惜我唔識貪官。

沒有留言:

張貼留言