2012年1月8日 星期日

財大氣粗 (國情篇十二)

大部份人若過了一輩子窮生活,一旦有錢便盡顯無教養本色,無論是早期的香港,台灣,與及現時的部份內地人士,都犯了此毛病,他們買東西,一定要貴,否則顯不起他們的豪氣,雖然我曾說過,貴的東西不一定好,但多數好,惟他們的嘴臉非常難看,到處呼喝,做生意的只是[睇錢份上]。其實,有錢人如果懂得尊重別人,會更受人尊敬。內地花得起錢的,有一共通點,外出用膳一定要貴賓房,所以國內高消費的食肆,房間特別多。還有,點過多的菜,很多是浪費,與數十年前比較,食油也要香港匯寄,真的感慨萬千。

1 則留言:

  1. 我記得有一次我係山頂影夜景,我用嘅係Sony DSCW-l,我旁邊有一對大陸情侶,女嘅話咁靚嘅夜景一定要影,男嘅卻無奈的攞出佢嘅Canon 5D,但始終冇影相,佢對女嘅講話咁黑,好難影!

    回覆刪除