2017年9月10日 星期日

財經科幻小說 金仔發財記

話說金仔寶號由阿爺革命奪來開始,經過老竇至自己悉心經營,但業務無大起色,眼見當年同煲同撈的老同志嫩同志個個風生水起,自己檔攤依然故我,心中一天想著如何揾錢,真係諗到頭大,突然靈機一動,中國大哥攪金融好成功,錢揾錢,已成為儲畜最多的國家,早已超英趕美,但,挨!攪金融市場,冇錯揾錢快,但若要揾美帝幫手攪財技,則萬萬不能。

又突然靈機一觸,金仔是何等聰明人,連美總統侵侵都讚他,自己不能攪金融市場,可以借助人哋金融市場揾錢,大家都知道,金融市場是最反映世局之地方,有乜風吹草動,股票市場可以跌到你唔信,所以多個月前,揾左橫手喺華爾街開左好多個戶口,話晒美國金融市場是全世界最大,多多食起,大大照起,唔掂有政府支持,因為Too big to fail囉,跟住定期拋空,又股票又期貨加埋期指,做左空倉,又做埋VIX,然後發個飛彈落日本海,做成市場震盪,可以大撈一筆。

以下是鍾情局取得人民勞動黨開會嘅錄音:
他的媽,市場無大反應,美股係咁升,不斷創新高,當我哋火箭冇料到,可怒也,於是再加空倉,接二連三久不久射之火箭示下警,一次股市唔冧,兩次唔冧,真冇符,最後,整個氫彈自爆,照計又唔係射出去,係自己地頭玩下都得啩,美國佬冇理由郁得我哋,氫彈喎,雖然冇核彈咁犀利,始終有一定殺傷力,真的要郁之前好多顧忌。呢次有的的威力,雖然美股遲左兩日先至跌二百幾點,但計埋以前落注平均價,歸本還有一大段距離,所以我哋不繼放聲氣,話會繼續送禮物比美國佬,點知冇佢收,跌一日就反彈,雖然回升少少,強差我意,依慣例,股市跌開就跌,因為我成日聽香港的財經專家教路,股市一跌就話下試,跌穿一個支持位又有下一個支持位,所以我都唔明點為之支持。但無論如何,洗濕個頭,現在欲罷不能,美股不跌不平倉,儲夠彈藥,再來射過。

加上數學符號等於6
1 1 1 = 6
2 2 2 = 6
3 3 3 = 6
4 4 4 = 6
5 5 5 = 6
6 6 6 = 6
7 7 7 = 6
8 8 8 = 6
9 9 9 = 6



沒有留言:

張貼留言